Copyright
Op alle uitgaven rust copyright en beeldrecht: van de dichter, van de kunstenaar, de vormgever en Plint. Het is hun werk en daar mag je niet zo maar iets mee doen - ook niet voor een eigen site en ook niet voor het onderwijs. Het zijn vaak heel aardige mensen dus laat het even weten als je plannen hebt - dan regelen we het netjes. Ook de inhoud van deze site www.mijnplint.nl is auteursrechtelijk beschermd en eigendom van Plint.

 

Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Plint en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen Plint en jou. Door te bestellen ga je accoord met de algemene voorwaarden van Plint.

 

Prijzen en kosten
De prijzen op www.mijnplint.nl en in de brochures zijn inclusief 9 of 21% btw. Bij prijswijzigingen en/of - verhogingen gelden de tarieven die op dat moment op www.mijnplint.nl vermeld staan.

 

Bezorgadres en leveringsservice
Bestellingen van www.mijnplint.nl worden gratis verzonden in Nederland en Belgie. Verzending naar andere landen is helaas niet mogelijk. 

 

Levering
We doen ons uiterste best de bestelling met de grootste zorgvuldigheid uit te voeren. Kijk voor de leveringstermijn bij het artikel.
Als er iets tijdelijk niet leverbaar of definitief uitverkocht is of als er om een andere reden vertraging ontstaat, laten we je dat natuurlijk zo snel mogelijk weten.

 

Totstandkoming van de overeenkomst
We hebben het recht een bestelling te weigeren of aan de levering bijzondere voorwaarden te verbinden.  

 

Transportgarantie
Alle zendingen zijn verzekerd. Als je vóór het openen van je pakje schade constateert aan de verpakking, neem dan meteen contact op. Ongebruikte beschadigde artikelen worden kosteloos vervangen. Als je het pakket al hebt geopend op het moment dat je de schade constateert, gelden de gewone regels van terugsturen.

 

Toch niet helemaal tevreden?
We doen ons uiterste best je bestelling zo snel mogelijk compleet te versturen. Maar natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Het blijft mensenwerk ;-) Mocht je niet tevreden zijn, neem dan contact op. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Wel is het belangrijk dat je de klacht binnen 2 weken na de bezorgdatum meldt. Daarna wordt het namelijk heel ingewikkeld om na te gaan wat er waar mis ging. Een klacht wordt altijd zo snel mogelijk behandeld en in ieder geval binnen 14 dagen na melding. Een klacht kun je telefonisch melden (040 245 4001) of per mail: hallo@plint.nl of per post. Stuur per post altijd een kopie van de pakbon of de factuur mee. Zonder de pakbon of factuur kunnen we je niet van dienst zijn.

Plint
Postbus 164
5600 AD  Eindhoven

 

© 2015 - 2019 PLINT | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel